Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолодний Г. О.-
dc.contributor.authorХолодна Ю. Є.-
dc.date.accessioned2024-06-12T13:42:07Z-
dc.date.available2024-06-12T13:42:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХолодний Г. О. Інновації в товарній політиці: вплив на маркетингові стратегії та конкурентоспроможність / Г. О. Холодний, Ю. Є. Холодна // Економіка та суспільство. Електронний журнал. – 2023. – № 53.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32954-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні проблеми ефективності сфери товарної політики, пов’язані з впровадженням інноваційних рішень та їх впливом на формування маркетингових стратегій та конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто сучасні інноваційні рішення, що застосовуються в товарній політиці підприємств. Досліджено поняття інновацій у контексті товарів та послуг, розглянуто їх конкретні види та основні характеристики. Визначено ключові переваги застосування інноваційних рішень у сфері формування товарної політики підприємств, такі як покращення якості продукції, забезпечення конкурентних переваг суб’єкта господарювання, залучення нових клієнтів та розширення ринкових можливостей.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectмаркетингові стратегіїru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectспоживча цінністьru_RU
dc.titleІнновації в товарній політиці: вплив на маркетингові стратегії та конкурентоспроможністьru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІННОВАЦІЇ В ТОВАРНІЙ ПОЛІТИЦІ.pdf273,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.