Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32954
Назва: Інновації в товарній політиці: вплив на маркетингові стратегії та конкурентоспроможність
Автори: Холодний Г. О.
Холодна Ю. Є.
Теми: інновації
товарна політика
маркетингові стратегії
конкурентоспроможність
споживча цінність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Холодний Г. О. Інновації в товарній політиці: вплив на маркетингові стратегії та конкурентоспроможність / Г. О. Холодний, Ю. Є. Холодна // Економіка та суспільство. Електронний журнал. – 2023. – № 53.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальні проблеми ефективності сфери товарної політики, пов’язані з впровадженням інноваційних рішень та їх впливом на формування маркетингових стратегій та конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто сучасні інноваційні рішення, що застосовуються в товарній політиці підприємств. Досліджено поняття інновацій у контексті товарів та послуг, розглянуто їх конкретні види та основні характеристики. Визначено ключові переваги застосування інноваційних рішень у сфері формування товарної політики підприємств, такі як покращення якості продукції, забезпечення конкурентних переваг суб’єкта господарювання, залучення нових клієнтів та розширення ринкових можливостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32954
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІННОВАЦІЇ В ТОВАРНІЙ ПОЛІТИЦІ.pdf273,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.