Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3311
Title: КОНТРОЛЬ І АУДИТ МАРКЕТИНГУ
Authors: Пятківська К. В.
Keywords: контроль маркетингу
система контролю
аудит маркетингу
аудит
документальний контроль
тактичний контроль
контрольний аудит
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Пятківська К.В. Контроль і аудит маркетингу / К.В. Пятківська // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 178 - 180
Abstract: Розглянуто роль маркетингового контролю й аудиту в діяльності фірми. Наведено оцінку якісних показників ефективної роботи та коригування стратегій підприємства на ринку, які дозволяють йому займати більш конкурентні позиції.
Рассмотрена роль маркетингового контроля и аудита в деятельности фирмы. Приведена оценка качественных показателей эффективной работы и корректировки стратегий предприятия на рынке, которые позволяют ему занимать более конкурентные позиции
The paper studies the role of marketing control and audit of the company. It gives the evaluation of quality indicators of effective operation and correcting the business strategies in the market allowing to take a more competitive position.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3311
Appears in Collections:№4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пятківська К.В. КОНТРОЛЬ І АУДИТ МАРКЕТИНГУ.pdf358,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.