Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3311
Назва: КОНТРОЛЬ І АУДИТ МАРКЕТИНГУ
Автори: Пятківська К. В.
Теми: контроль маркетингу
система контролю
аудит маркетингу
аудит
документальний контроль
тактичний контроль
контрольний аудит
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Пятківська К.В. Контроль і аудит маркетингу / К.В. Пятківська // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 178 - 180
Короткий огляд (реферат): Розглянуто роль маркетингового контролю й аудиту в діяльності фірми. Наведено оцінку якісних показників ефективної роботи та коригування стратегій підприємства на ринку, які дозволяють йому займати більш конкурентні позиції.
Рассмотрена роль маркетингового контроля и аудита в деятельности фирмы. Приведена оценка качественных показателей эффективной работы и корректировки стратегий предприятия на рынке, которые позволяют ему занимать более конкурентные позиции
The paper studies the role of marketing control and audit of the company. It gives the evaluation of quality indicators of effective operation and correcting the business strategies in the market allowing to take a more competitive position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3311
Розташовується у зібраннях:№4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пятківська К.В. КОНТРОЛЬ І АУДИТ МАРКЕТИНГУ.pdf358,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.