Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33297
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПурський О. І.-
dc.contributor.authorГринюк Б. В-
dc.contributor.authorМороз І. О.-
dc.date.accessioned2024-07-31T10:44:16Z-
dc.date.available2024-07-31T10:44:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПурський О. І. Моделювання процесів функціонування торговельного ринку за наявності механізмів електронної та традиційної торгівлі / О. І. Пурський, Б. В. Гринюк, І. О. Мороз // Економіка розвитку. – № 1 (77). – С. 83-91.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33297-
dc.description.abstractПроведено дослідження процесів функціонування торговельного ринку на основі моделювання конкурентної взаємодії між Інтернет-магазином і звичайним магазином. Для моделювання використано класичну модель лінійного міста Салопа із симетричною диференціацією товарів та вільним входом на електронний торговельний ринок. У цьому дослідженні фактор місцезнаходження продавця й покупця в електронній торгівлі визначено вартістю доставки товару. Розроблено математичну модель конкурентної взаємодії між Інтернетмагазином і звичайним магазином, що враховує розташування магазинів у просторі торговельного ринку. Показано, що, залежно від місцезнаходження магазинів на торговельному ринку, максимальна ціна для споживачів буде різною, до того ж зміщується точка рівноважних значень максимальної ціни. Трансакційні витрати покупців в електронній торгівлі суттєво залежать від відстані доставки товарів, що визначено розташуванням Інтернет-магазину у просторі торговельного ринку й залежить від категорії територіальної урбанізації місцезнаходження покупця і продавця. Визначені результати моделювання дають підставу говорити про можливість практичного застосування розробленої моделі для прогнозування рівня максимальних цін за видами товарів на електронних торговельних ринках. Проведено дослідження впливу переходу традиційного магазину на механізми електронної торгівлі, коли звичайний магазин створює Інтернет-вітрину. Результати дослідження впливу переходу традиційного магазину на механізми електронної торгівлі показали, що в разі розташування Інтернет-магазину та Інтернет-вітрини традиційного магазину в одній категорії територіальної урбанізації суттєво підвищується конкуренція в електронній торгівлі, як наслідок, це призводить до нижчого рівня цін і зменшення прибутків у звичайному магазині, порівняно з невідкриттям Інтернет-вітрини.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectелектронна торгівляru_RU
dc.subjectмоделюванняru_RU
dc.subjectмодель Салопаru_RU
dc.subjectцінова конкуренціяru_RU
dc.titleМоделювання процесів функціонування торговельного ринку за наявності механізмів електронної та традиційної торгівліru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
пурський.pdf658,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.