Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33306
Title: Використання форсайтингу в умовах економіки вражень
Authors: Ястремська О. О.
Keywords: зовнішнє середовище
особливості SPOD-
VUCA-
DEST-
BANI-world
форсайт
організаційний та комунікаційний форсайтинг
Issue Date: 2024
Citation: Ястремська О. О. Використання форсайтингу в умовах економіки вражень / О. О. Ястремська // Наука про постіндустріальне суспільство: глобалізаційні та трансформаційні процеси : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції, 05 липня 2024 р. / Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця - Відень: ГО «Європейська наукова платформа» » (Вінниця, Україна); ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія), 2024. – No 41. – С. 34 – 36.
Abstract: Розглянуто характеристики сучасного зовнішнього середовища підприємств як SPOD-, VUCA-, DEST-, BANI-world, особливості яких доцільно враховувати в процесі стратегування, та які зумовлюють використання нових методів для забезпечення успішності життєдіяльності підприємств. В якості такого методу запропоновано використовувати форсайт та його різновиди з позиції процесного підходу – організаційний та комунікаційний форсайтинги. Представлено основні особливості форсайтингу як процесу та розкрито основні інструменти організаційного та комунікаційного форсайтингу для здійснення стратегування розвитку підприємств, що забезпечить передбачуваність та своєчасність відповідей на виклики зовнішнього середовища.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33306
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ястремська Олеся_стаття Грааль науки.pdf478,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.