Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33306
Назва: Використання форсайтингу в умовах економіки вражень
Автори: Ястремська О. О.
Теми: зовнішнє середовище
особливості SPOD-
VUCA-
DEST-
BANI-world
форсайт
організаційний та комунікаційний форсайтинг
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Ястремська О. О. Використання форсайтингу в умовах економіки вражень / О. О. Ястремська // Наука про постіндустріальне суспільство: глобалізаційні та трансформаційні процеси : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції, 05 липня 2024 р. / Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця - Відень: ГО «Європейська наукова платформа» » (Вінниця, Україна); ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія), 2024. – No 41. – С. 34 – 36.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто характеристики сучасного зовнішнього середовища підприємств як SPOD-, VUCA-, DEST-, BANI-world, особливості яких доцільно враховувати в процесі стратегування, та які зумовлюють використання нових методів для забезпечення успішності життєдіяльності підприємств. В якості такого методу запропоновано використовувати форсайт та його різновиди з позиції процесного підходу – організаційний та комунікаційний форсайтинги. Представлено основні особливості форсайтингу як процесу та розкрито основні інструменти організаційного та комунікаційного форсайтингу для здійснення стратегування розвитку підприємств, що забезпечить передбачуваність та своєчасність відповідей на виклики зовнішнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33306
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська Олеся_стаття Грааль науки.pdf478,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.