Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33632
Title: Інтернет-маркетинг як сучасна платформа для розвитку бізнесу та підвищення ділової активності підприємницької діяльності
Authors: Чупир О. М.
Окапінський Д. М.
Keywords: інтернет-маркетинг
бренд
споживачі
цільова аудиторія
інтернет-торгівля
маркетингові інструменти
Issue Date: 2023
Citation: Чупир О. М. Інтернет-маркетинг як сучасна платформа для розвитку бізнесу та підвищення ділової активності підприємницької діяльності / О. М. Чупир, Д. М. Окапінський // Modern research in science and education (December 7-9, 2023). Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. – BoScience Publisher. Chicago, USA, 2023. – P. 1025-1033.
Abstract: З’ясовано роль і значення інтернет-маркетингу для здійснення успішної підприємницької діяльності, розглянуто особливі характеристики інтернет-маркетингу на відміну від звичайних маркетингових інструментів і критерії порівняння понять «інтернет-маркетинг» і «digital-маркетинг», а також визначено переваги та недоліки інтернет-маркетингу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33632
Appears in Collections:Статті (ПТТБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.