Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33632
Назва: Інтернет-маркетинг як сучасна платформа для розвитку бізнесу та підвищення ділової активності підприємницької діяльності
Автори: Чупир О. М.
Окапінський Д. М.
Теми: інтернет-маркетинг
бренд
споживачі
цільова аудиторія
інтернет-торгівля
маркетингові інструменти
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Чупир О. М. Інтернет-маркетинг як сучасна платформа для розвитку бізнесу та підвищення ділової активності підприємницької діяльності / О. М. Чупир, Д. М. Окапінський // Modern research in science and education (December 7-9, 2023). Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. – BoScience Publisher. Chicago, USA, 2023. – P. 1025-1033.
Короткий огляд (реферат): З’ясовано роль і значення інтернет-маркетингу для здійснення успішної підприємницької діяльності, розглянуто особливі характеристики інтернет-маркетингу на відміну від звичайних маркетингових інструментів і критерії порівняння понять «інтернет-маркетинг» і «digital-маркетинг», а також визначено переваги та недоліки інтернет-маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33632
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.