Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3402
Назва: Інтернет – сучасне та майбутнє В2В-маркетингу
Інші назви: Интернет – настоящее и будущее В2В-маркетинга
Internet - the present and the future of B2B marketing
Автори: Борисенко М. А.
Borysenkо М. A.
Теми: Інтернет
віртуальний ринок
В2В-марктеинг
Интернет
виртуальный рынок
Internet
virtual market
B2B markteing
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Борисенко М. А. Інтернет – сучасне та майбутнє В2В-маркетингу // B2S: Форум практичних маркетингових знань: Матеріали науково-практичної конференції, м. Київ, 11 лютого 2011 р. / упоряд. О.І.Сидоренко – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2011. – с. 60-62.
Короткий огляд (реферат): Визначено основні тенденції розвитку В2В-марктетингу, проаналізовані переваги та складності електроного бізнесу для у сфері В2В
Определены основные тенденции развития В2В-марктетингу, проанализированы преимущества и сложности электронного бизнеса для в сфере В2В
To research the main trends in B2B-marketing, to analyze the advantages and difficulties e- business for B2B
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3402
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_статья_Борисенко.pdf101,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.