Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34239
Title: Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Ус М. І.
Keywords: маркетингові дослідження
інформація
планування
процес маркетингових досліджень
Issue Date: 2024
Citation: Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. М.І. Ус. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 16 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34239
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+поз.246РП_075бак_ОК24_Маркетингові дослідження_Ус (2).pdf542,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.