Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34342
Title: Реклама та PR в маркетинговій діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Лисиця Н. М.
Keywords: реклама
PR
маркетинг
аудиторія споживачів
вплив
цінності
довіра
Issue Date: 2024
Citation: Реклама та PR в маркетинговій діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Н. М. Лисиця – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 12 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34342
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.