Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34966
Title: Використання таргетованої реклами в соціальних мережах для просування та популяризації закладу вищої освіти
Authors: Ларіна К. В.
Keywords: соціальні медіа
таргетинг
просування ЗВО в соціальних мережах
цілі таргетованих рекламних кампаній
Issue Date: 2024
Citation: Ларіна К. В. Використання таргетованої реклами в соціальних мережах для просування та популяризації закладу вищої освіти / К. В. Ларіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції , 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. – С. 355-359.
Abstract: В роботі розглянуто функціонал, можливості, переваги і недоліки таргетованої реклами на соціальних медіаплатформах Facebook та Instagram, визначено основні етапи запуску таргетованих рекламних кампаній, запропоновані цілі та завдання таргетингу для просування і популярізації закладів вищої освіти.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34966
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларіна Тези зі збріки.pdf707,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.