Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35188
Title: Завдання стратегічного, тактичного та оперативного рівнів медіапланування діяльності підприємства в умовах військового часу
Authors: Мажник Л. О.
Потрашков А. О.
Keywords: медіапланування
діяльність підприємства
умови військового часу
рівні медіапланування
стратегічний рівень
тактичний рівень
оперативний рівень
Issue Date: 2024
Citation: Мажник Л. О. Завдання стратегічного, тактичного та оперативного рівнів медіапланування діяльності підприємства в умовах військового часу / Л. О. Мажник, А. О. Потрашков. – Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 22 листопада 2024 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. – С. 385–388.
Abstract: Розглянуто визначення медіа планування, що являє собою процес управління системою каналів для передачі рекламних повідомлень споживачам для досягнення мети рекламної кампанії діяльності підприємства. Здійснення медіапланування є обов'язковою умовою реалізації ефективної рекламної кампанії. Медіа-план має чутливо реагувати на зміни ситуації на ринку, і в той же час він має вести підприємство до досягнення заданих цілей. Для поєднання гнучкості та стабільності сучасне медіапланування на підприємствах має утворювати ієрархічну структуру, яка об'єднує стратегічний, тактичний і оперативний рівні. Акцентовано увагу на завданнях стратегічного, тактичного та оперативного рівнів медіапланування діяльності підприємства в умовах військового часу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35188
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.