Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35276
Title: Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів всіх спеціальностей третього (освітньо-наукового) рівня
Authors: Алдошина М.
Keywords: маркетинг туризму
туристичний продукт
маркетинговий комплекс
дослідження
брендинг територій
Issue Date: 2024
Citation: Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів всіх спеціальностей третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. М. Алдошина. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів всіх спеціальностей третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35276
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.