Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35513
Title: Ділові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня
Authors: Лисиця Н.
Keywords: маркетинг
ділові переговори
стратегія
тактика
соціальний вплив
психологічний вплив
маніпуляції
переконання
Issue Date: 2024
Citation: Ділові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Н. Лисиця. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35513
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.