Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35690
Title: В2В маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Панчук А.
Keywords: В2В маркетинг
ринки В2В
дослідження
конкуренція
комплекс маркетингу
Issue Date: 2024
Citation: В2В маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. А. Панчук. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 11 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, приклад екзаменаційного білета, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35690
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
поз.234РП_075бак_ОК29_В2В_Панчук.pdf453,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.