Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35691
Title: Маркетингова поведінка споживачів : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня
Authors: Панчук А.
Keywords: маркетинг
поведінка споживача
чинники впливу
поведінкова реакція
реклама
Issue Date: 2024
Citation: Маркетингова поведінка споживачів : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. А. Панчук. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 8 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35691
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.