Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35890
Title: Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня
Authors: Гронь О.
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
позиціонування
міжнародний ринок
брендинг
товарна політика
Issue Date: 2025
Citation: Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня [Електронне видання] / укл. О. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 8 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету, об’єкт, предмет та завдання навчальної дисципліни. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, назви та зміст практичних, семінарських занять, самостійної роботи, а також порядок та критерії оцінювання знань здобувачів. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35890
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕВББ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.