Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3602
Title: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН'ЮНКТУРИ СПОЖИВЧОГО РИНКУ
Authors: Філоненко О. С.
Keywords: кон'юнктура
споживчий ринок
життєвий цикл
попит
пропозиція
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Філоненко О. С. Методологічні засади дослідження кон'юнктури споживчого ринку / О. С. Філоненко // Управління розвитком. - 2013. - № 8. - С. 107-108.
Abstract: Обґрунтовано необхідність статистичного дослідження кон'юнктури споживчого ринку. Розглянуто основні принципи та зміст процесу дослідження. Наведено поширені методи аналізу кон'юнктури ринку. Виділено основні переваги та вагомі результати докладного дослідження.
Обоснована необходимость статистического исследования конъюнктуры потребительского рынка. Рассмотрены основные принципы и содержание процесса исследования. Приведены распространенные методы анализа конъюнктуры рынка. Выделены основные преимущества и весомые результаты подробного исследования.
The necessity of statistical research of consumer market conditions is substantiated. The basic principles and content of the research process are considered. The common methods of ana¬lysis of the market situation are adduced. The basic advantages and significant results of the detailed research are allocated.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3602
Appears in Collections:№ 8



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.