Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36410
Title: Використання інтерактивних платформ під час викладання англійської мови студентам ЗВО
Authors: Михайлова Л.
Keywords: інтерактивні платформи
викладання англійської мови
ClassDojo
Memrise
Zondle
Issue Date: 2025
Citation: Михайлова Л. Використання інтерактивних платформ під час викладання англійської мови студентам ЗВО / Л. Михайлова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2025. – Вип. 84. - Т. 2. – С. 265-268.
Abstract: У статті розглядаються можливості використання освітніх онлайн платформ під час викладання англійської мови студентам закладів вищої освіти. Наголошується, що під час організації освітнього процесу виключно в онлайн форматі необхідно впроваджувати нові інтерактивні елементи навчання з метою підвищення мотивації студентів. На основі аналізу наукової літератури установлено, що використання освітніх онлайн платформ сприяє підвищенню мотивації студентів до вивчення навчальної дисципліни; формуванню іншомовної комунікативної та лінгвістичної компетентностей, створення доброзичливої атмосфери під час навчального процесу; врахування індивідуальної траєкторії студентів; створення умов для постійного контролю за виконанням навчальних завдань; автоматизації перевірки навчальних досягнень студентів, забезпечивши її чіткість та прозорість тощо. З досвіду роботи можна стверджувати, що наразі доцільно та цікаво впроваджувати діяльність на тих освітніх платформах, де присутні елементи гейміфікації, основною метою якої є розвиток певних умінь та здібностей учасників освітнього процесу, що ґрунтується на виконанні інтерактивних завдань або тестів, співробітництві між гравцями, створення додаткових стимулів та нагород під час виконання завдання, відчуття поразки або перемоги. Окреслено основні особливості онлайн платформ, які можна використовувати під час викладання англійської мови: ClassDojo (контроль та відстеження навчальної діяльності студентів, підвищення мотивації студентів шляхом впровадження системи оцінювання, надання студентам балів, аватарів та списків лідерів за успішне виконання завдання, відстеження навчальної активності та забезпечення зворотного зв'язку); Memrise (розроблена та спрямована на заучування іноземних слів) та інші. Установлено, що ці платформи доцільно використовувати як доповнення до традиційних методів навчання.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36410
Appears in Collections:Статті ( ІММК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Людмила Михайлова квітень 2025.pdf306,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.