Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36410
Назва: | Використання інтерактивних платформ під час викладання англійської мови студентам ЗВО |
Автори: | Михайлова Л. |
Теми: | інтерактивні платформи викладання англійської мови ClassDojo Memrise Zondle |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Михайлова Л. Використання інтерактивних платформ під час викладання англійської мови студентам ЗВО / Л. Михайлова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2025. – Вип. 84. - Т. 2. – С. 265-268. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються можливості використання освітніх онлайн платформ під час викладання англійської мови студентам закладів вищої освіти. Наголошується, що під час організації освітнього процесу виключно в онлайн форматі необхідно впроваджувати нові інтерактивні елементи навчання з метою підвищення мотивації студентів. На основі аналізу наукової літератури установлено, що використання освітніх онлайн платформ сприяє підвищенню мотивації студентів до вивчення навчальної дисципліни; формуванню іншомовної комунікативної та лінгвістичної компетентностей, створення доброзичливої атмосфери під час навчального процесу; врахування індивідуальної траєкторії студентів; створення умов для постійного контролю за виконанням навчальних завдань; автоматизації перевірки навчальних досягнень студентів, забезпечивши її чіткість та прозорість тощо. З досвіду роботи можна стверджувати, що наразі доцільно та цікаво впроваджувати діяльність на тих освітніх платформах, де присутні елементи гейміфікації, основною метою якої є розвиток певних умінь та здібностей учасників освітнього процесу, що ґрунтується на виконанні інтерактивних завдань або тестів, співробітництві між гравцями, створення додаткових стимулів та нагород під час виконання завдання, відчуття поразки або перемоги. Окреслено основні особливості онлайн платформ, які можна використовувати під час викладання англійської мови: ClassDojo (контроль та відстеження навчальної діяльності студентів, підвищення мотивації студентів шляхом впровадження системи оцінювання, надання студентам балів, аватарів та списків лідерів за успішне виконання завдання, відстеження навчальної активності та забезпечення зворотного зв'язку); Memrise (розроблена та спрямована на заучування іноземних слів) та інші. Установлено, що ці платформи доцільно використовувати як доповнення до традиційних методів навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36410 |
Розташовується у зібраннях: | Статті ( ІММК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Людмила Михайлова квітень 2025.pdf | 306,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.