Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36581
Title: Особливості реалізації маркетингової товарної політики підприємства в сучасних умовах
Authors: Пивоваров С.
Перевозова І.
Холодний Г.
Keywords: бізнес-цілі
інновації
конкуренція
маркетинг
товарна політика
підприємство
трансформації
цифровий маркетинг
Issue Date: 2024
Citation: Холодний Г. Особливості реалізації маркетингової товарної політики підприємства в сучасних умовах / С. Пивоваров, І. Перевозова, Г. Холодний // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2024. – №6. – C. 673-678.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню особливостей реалізації маркетингової товарної політики підприємства в сучаснихумовах. Встановлено, що формування та реалізація маркетингової товарної політики підприємства в сучасних умовах є надзвичайно важливим і багатогранним процесом, що вимагає врахування широкого спектра зовнішніх і внутрішніх факторів. У сучасному світі підприємства стикаються з численними викликами, які створюють також і нові можливості для розвитку. Доведено, що гнучкість та адаптація є основними умовами виживання і розвитку бізнесу. Підприємства повинні постійно аналізувати ринок, передбачати зміни та швидко реагувати на них. Визначено, що інновації та впровадження новітніх технологій стають головним драйвером конкурентоспроможності. Ті, хто інвестує в дослідження та розробки, отримують довгострокові переваги. Обґрунтовано, що орієнтація на споживача є центральною ланкою сучасної товарної політики. Діджиталізація відкриває нові канали для взаємодії з клієнтами, проте також вимагає інвестицій у цифрову інфраструктуру та захист даних.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36581
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKNU-ES-2024-N6(336)-101.pdf440,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.