Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36617
Назва: The impact of digitalization of international marketing activities on the business processes of the enterprise
Автори: Parkhomenko N.
Теми: international marketing activities
digitalization strategies
international marketing
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Parkhomenko N. The impact of digitalization of international marketing activities on the business processes of the enterprise / N. Parkhomenko // Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : Proceedings of scientific and pedagogical internship, October 28 – December 8, 2024, Riga, Latvia). - Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024. P.125-126.
Короткий огляд (реферат): The impact of digitalization of international marketing activities on the business processes of the enterprise is considered. Indicators of digitalization of international marketing activities of the enterprise are determined. The directions of influence of digitalization of international marketing activities on the business processes of the enterprise are formed and characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36617
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Parkhomenko.pdf342,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.