Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36629
Title: Інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформації
Authors: Котельникова Ю. М
Косогова В. О.
Keywords: маркетинг
фармацевтичний бізнес
цифрова трансформація
модель 7P
CRM
SWOT-аналіз
PEST-аналіз
програма лояльності
стратегічне управління
Issue Date: 2025
Citation: Котельникова Ю. М. Інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформації / Ю. М. Котельникова, В. О. Косогова // Current trends in the development of science by attracting new ideas : Proceedings of the XXII International Scientific and Practical Conference, June 03 – 06, 2025. – Hamburg, Germany, 2025. – Pp. 161-165.
Abstract: Досліджено інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства в умовах цифрової трансформації. Обґрунтовано доцільність інтеграції сучасних цифрових технологій та аналітичних інструментів для підвищення ефективності маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємства. Проведено комплексний аналіз маркетингової діяльності підприємства із застосуванням моделей 7P, PEST- та SWOT-аналізу, а також оцінено фінансові показники ефективності. Сформульовано практичні рекомендації щодо впровадження CRM-системи, програм лояльності, активізації digital-маркетингу, SEO-оптимізації та автоматизації процесів продажу та обслуговування. Доведено, що цифрова трансформація маркетингової діяльності є необхідною умовою збереження конкурентних переваг підприємства у фармацевтичній галузі.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36629
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.