Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36645
Title: Формування іміджу та репутації готельно-ресторанного комплексу
Authors: Крамаренко Д. П.
Косолапова П. Ю.
Keywords: репутація
ринок послуг
послуги готельно-ресторанного комплексу
імідж
Issue Date: 2025
Citation: Крамаренко Д. П. Формування іміджу та репутації готельно-ресторанного комплексу / Д. П. Крамаренко, П. Ю. Косолапова // Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали IV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 15 квітня 2025 р. – Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2025. - С. 77-79.
Abstract: Розглянуто поняття репутація готельно-ресторанного комплексу. Визначено, що швидкий розвиток репутації на ринку підвищує конкурентоспроможність підприємства. Обґрунтовано, що формування репутації сприяє розвитку фінансових, інформаційних, людських і матеріальних ресурсів.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36645
Appears in Collections:Статті (ГРБКТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.