Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36645
Назва: Формування іміджу та репутації готельно-ресторанного комплексу
Автори: Крамаренко Д. П.
Косолапова П. Ю.
Теми: репутація
ринок послуг
послуги готельно-ресторанного комплексу
імідж
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Крамаренко Д. П. Формування іміджу та репутації готельно-ресторанного комплексу / Д. П. Крамаренко, П. Ю. Косолапова // Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали IV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 15 квітня 2025 р. – Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2025. - С. 77-79.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття репутація готельно-ресторанного комплексу. Визначено, що швидкий розвиток репутації на ринку підвищує конкурентоспроможність підприємства. Обґрунтовано, що формування репутації сприяє розвитку фінансових, інформаційних, людських і матеріальних ресурсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36645
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.