Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36730
Title: Маркетинговий аспект сучасного просування туристичних напрямків
Authors: Алдошина М.
Keywords: туристичні інтереси
споживачі
реклама
маркетинг
попит
Issue Date: 2025
Citation: Алдошина М. Маркетинговий аспект сучасного просування туристичних напрямків / М. Алдошина // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації : матеріали ІII Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 20 лютого 2025 р. : тези допов. / за заг. ред. С. М. Домбровської. - Черкаси : НУЦЗ України, 2025. - С. 103-105.
Abstract: Проаналізовано нові погляди на туристичні інтереси споживачів, що з’явились за останні роки після пандемічної світової кризи. Визначено основні напрямки ефективних рекламних кампаній у туризмі. Розглянуто особливості нативної реклами, як актуального інструменту формування лояльного сприйняття рекламних кампаній серед споживачів туристичних послуг.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36730
Appears in Collections:Статті (ПТТБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алдошина тези (2).pdf92,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.