Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36730
Назва: Маркетинговий аспект сучасного просування туристичних напрямків
Автори: Алдошина М.
Теми: туристичні інтереси
споживачі
реклама
маркетинг
попит
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Алдошина М. Маркетинговий аспект сучасного просування туристичних напрямків / М. Алдошина // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації : матеріали ІII Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 20 лютого 2025 р. : тези допов. / за заг. ред. С. М. Домбровської. - Черкаси : НУЦЗ України, 2025. - С. 103-105.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано нові погляди на туристичні інтереси споживачів, що з’явились за останні роки після пандемічної світової кризи. Визначено основні напрямки ефективних рекламних кампаній у туризмі. Розглянуто особливості нативної реклами, як актуального інструменту формування лояльного сприйняття рекламних кампаній серед споживачів туристичних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36730
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина тези (2).pdf92,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.