Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36958
Title: Управление процессом распределения финансовых средств между рекламными каналами
Authors: Шведун В. А.
Keywords: рекламные инвестиции
маркетинг
распределение ресурсов
экспоненциальная зависимость
Issue Date: 2006
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Шведун В. А. Управление процессом распределения финансовых средств между рекламными каналами / В. А. Шведун // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 26-29.
Abstract: In the article the qualitatively new approach to advertising investments’ management by means of financial assets’ distribution optimization between advertising channels with the purpose to get the maximum profit is offered.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36958
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шведун.pdf708,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.