Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36958
Назва: Управление процессом распределения финансовых средств между рекламными каналами
Автори: Шведун В. А.
Теми: рекламные инвестиции
маркетинг
распределение ресурсов
экспоненциальная зависимость
Дата публікації: 2006
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Шведун В. А. Управление процессом распределения финансовых средств между рекламными каналами / В. А. Шведун // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 26-29.
Короткий огляд (реферат): In the article the qualitatively new approach to advertising investments’ management by means of financial assets’ distribution optimization between advertising channels with the purpose to get the maximum profit is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36958
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шведун.pdf708,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.