Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3695
Назва: КОММУНИКАТИВНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ БУДУЩЕГО МЕНЕДЖЕРА ПО ТУРИЗМУ
Автори: Куцанок Е. В.
Теми: коммуникации
компетентность
менеджер по туризму
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Куцанок Е. В. КОММУНИКАТИВНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ БУДУЩЕГО МЕНЕДЖЕРА ПО ТУРИЗМУ / Е. В. Куцанок // Управління розвитком. - 2013. - №9. - С. 101-103
Короткий огляд (реферат): Обоснована актуальность развития коммуникативной компетен¬тности специалистов, работающих в системе отношений "человек – человек". Доказана необходимость формирования этого профессионального качества во время обучения в институте, поскольку менеджеры по туризму обязаны устанавливать взаимовыгодные контакты с потребителями услуг.
Обґрунтовано актуальність розвитку комунікативної компетентності спеціалістів, які працюють у системі відносин "людина – людина". Доведено необхідність формування такої професійної якості під час навчання в інституті, оскільки менеджери з туризму повинні встановлювати взаємовигідні контакти зі споживачами послуг.
The topicality of developing communicative competence of the specialists in the "human – human" sphere has been substantiated. The necessity of forming this professional quality in the process of study has been proved as long as tourism managers have to make mutually beneficial contacts with their service consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3695
Розташовується у зібраннях:№9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.