Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37030
Title: Адаптація маркетингових стратегій до викликів воєнного часу
Authors: Гайдук К. В.
Козлова І. М.
Keywords: адаптація
воєнний стан
маркетингові стратегії
післявоєнне відновлення
споживча поведінка
сегментація ринку
цифрові технології
Issue Date: 2024
Citation: Гайдук К. В. Адаптація маркетингових стратегій до викликів воєнного часу / К. В. Гайдук, І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. - С. 146-149.
Abstract: Розглянуто адаптацію маркетингових стратегій до умов воєнного стану та післявоєнного відновлення. Висвітлено необхідність переорієнтації бізнесу на попит, концентрацію на прибуткових продуктах, швидку адаптацію до змін у поведінці споживачів та постійний моніторинг ринку. Підкреслено роль цифрових технологій, соціальної відповідальності та досліджень для підтримки конкурентоспроможності та довгострокових відносин з клієнтами.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37030
Appears in Collections:Статті студентів (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.