Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37030
Назва: Адаптація маркетингових стратегій до викликів воєнного часу
Автори: Гайдук К. В.
Козлова І. М.
Теми: адаптація
воєнний стан
маркетингові стратегії
післявоєнне відновлення
споживча поведінка
сегментація ринку
цифрові технології
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Гайдук К. В. Адаптація маркетингових стратегій до викликів воєнного часу / К. В. Гайдук, І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. - С. 146-149.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто адаптацію маркетингових стратегій до умов воєнного стану та післявоєнного відновлення. Висвітлено необхідність переорієнтації бізнесу на попит, концентрацію на прибуткових продуктах, швидку адаптацію до змін у поведінці споживачів та постійний моніторинг ринку. Підкреслено роль цифрових технологій, соціальної відповідальності та досліджень для підтримки конкурентоспроможності та довгострокових відносин з клієнтами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37030
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.