Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37280
Назва: Маркетинг послуг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Автори: Стрижак О.
Теми: маркетинг послуг
ринок послуг
споживач послуг
сервісна стратегія
просування послуг
якість послуг
ціноутворення
маркетингове дослідження
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Маркетинг послуг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. Стрижак. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 10 с. (Укр.мова).
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності всіх спеціальностей всіх освітніх програм першого (бакалаврського) рівня
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37280
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план_МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.