Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37334
Назва: Вплив цифрової трансформації на структуру маркетингових інструментів управління ефективністю бізнесу
Автори: Ястремська О. М.
Теми: цифрова трансформація
цифрова економіка
маркетингові інструменти
персоналізація
автоматизація
інтеграція
цифрові технології
ефективність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ястремська О. М. Вплив цифрової трансформації на структуру маркетингових інструментів управління ефективністю бізнесу / О. М. Ястремська // Ефективна економіка. – 2025. - №9.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено зміст впливу цифрової зміни на структуру маркетингових інструментів управління результативністю бізнесу, що дозволяє сформувати сучасне уявлення про роль маркетингу в цифрову добу. Розглянуто сутність та ключові особливості цифрової трансформації. Визначено етапи перетворень бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. З'ясовано головні тенденції трансформації бізнес-моделей у цифрову економіку. Систематизовано маркетингові засоби управління ефективністю бізнесу. Досліджено еволюцію маркетингових інструментів: від традиційних до цифрових. Визначено основні зміни в структурі маркетингових засобів під впливом цифрових технологій. Сформульовано напрями покращення структури маркетингових інструментів з врахуванням цифрових трендів. Запропоновано методи оптимізації структури маркетингових інструментів. Вивчення дієвих засобів управління бізнесом та надання практичних порад сприятиме покращенню результативності підприємств в умовах цифрової економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37334
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-Ястремська О.М._Еф економіка.pdf508,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.