Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37409
Title: Маркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівня
Authors: Пасько М.
Keywords: маркетинг
менеджмент
споживач
товар
ціна
марка
маркетингове планування
Issue Date: 2025
Citation: Маркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. Пасько. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 11 с. (Укр. мова)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література.. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівня.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37409
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
поз_305_Маркетинговий_менеджмент.pdf693,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.