Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37409
Назва: Маркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівня
Автори: Пасько М.
Теми: маркетинг
менеджмент
споживач
товар
ціна
марка
маркетингове планування
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Маркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. Пасько. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 11 с. (Укр. мова)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література.. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37409
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз_305_Маркетинговий_менеджмент.pdf693,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.