Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3845
Назва: ДИАГНОСТИКА ЦЕННОСТНЫХ ОРИЕНТАЦИЙ СТУДЕНТОВ ФАКУЛЬТЕТА МЕНЕДЖМЕНТА И МАРКЕТИНГА
Автори: Столащук Н. И.
Теми: ценности
ценностные ориентации
терминальные ценности
инструментальные ценности
самоопределение
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Столащук Н. И. ДИАГНОСТИКА ЦЕННОСТНЫХ ОРИЕНТАЦИЙ СТУДЕНТОВ ФАКУЛЬТЕТА МЕНЕДЖМЕНТА И МАРКЕТИНГА / Н. И. Столащук // Управління розвитком. - 2013. - №9. - С. 65-68
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена проблема ценностных ориентаций студентов. Опре¬делена сущность понятий "ценность", "ценностные ориентации", "самоопределение". Проведено диагностирование терминальных и инструментальных ценностей студентов факультета менеджмента и маркетинга по рассмотренной методике определения ценностных ориентаций М. Рокича.
Розглянуто проблему ціннісних орієнтацій студентів. Визначено сут¬ність понять "цінність", "ціннісні орієнтації", "самовизначення". Проведено діагностування термінальних та інструментальних цінностей студентів факультету менедж¬менту та маркетингу за розглянутою методикою визначення ціннісних орієнтацій М. Рокіча.
The problem of students’ value orientations has been discussed. The author defines "value", "value orientation", "self-determination" concepts. Diagnosing student group of the Faculty of Management and Marketing based on M. Rokeach’s values typology has identified hierarchy of their terminal and instrumental values.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3845
Розташовується у зібраннях:№9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.