Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3868
Title: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ
Authors: Мосумова А. К.
Keywords: міжнародна маркетингова політика
етап життєвого циклу продукту
внутрішній та зовнішній ринки
система контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Мосумова А.К. Формування маркетингової політики підприємства на зовнішніх ринках / А.К. Мосумова // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 7 - 9
Abstract: Розглянуто особливості формування маркетингової політики підприємства на зовнішніх ринках залежно від етапу стадії життєвого циклу продукту, подано класифікацію типів контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Рассмотрены особенности формирования маркетинговой политики предприятия на внешних рынках в зависимости от этапа стадии жизненного цикла продукта, предложена классификация типов контроля международной маркетинговой деятельности предприятия.
The peculiarities of international marketing policy of an enterprise were studied. It was evaluated by the criterion of enterprise product life stage at international markets. The classification of international marketing activities control systems was offered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3868
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.