Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3868
Назва: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ
Автори: Мосумова А. К.
Теми: міжнародна маркетингова політика
етап життєвого циклу продукту
внутрішній та зовнішній ринки
система контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Мосумова А.К. Формування маркетингової політики підприємства на зовнішніх ринках / А.К. Мосумова // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 7 - 9
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості формування маркетингової політики підприємства на зовнішніх ринках залежно від етапу стадії життєвого циклу продукту, подано класифікацію типів контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Рассмотрены особенности формирования маркетинговой политики предприятия на внешних рынках в зависимости от этапа стадии жизненного цикла продукта, предложена классификация типов контроля международной маркетинговой деятельности предприятия.
The peculiarities of international marketing policy of an enterprise were studied. It was evaluated by the criterion of enterprise product life stage at international markets. The classification of international marketing activities control systems was offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3868
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.