Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3874
Title: МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Імнадзе І. Н.
Keywords: маркетингові аспекти міжнародної діяльності підприємства
міжнародна маркетингова стратегiя
підприємства
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Імнадзе І.Н. Маркетингові аспекти міжнародної діяльності підприємства / І.Н. Імнадзе // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 23 - 24
Abstract: Досліджено, що в ході втілення міжнародної експансії підприємству необхідно відкрити цільові ринки, а також встановити найбільш ефективні методи виходу на зовнішній ринок.
Исследовано, что в ходе воплощения международной экспансии предприятию необходимо открыть целевые рынки, а также установить наиболее эффективные методы выхода на внешний рынок.
It has been proved that during the realization of international expansion the company needs to open the target markets, as well as to determine the most effective methods to enter the foreign market.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3874
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.