Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3874
Назва: МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Імнадзе І. Н.
Теми: маркетингові аспекти міжнародної діяльності підприємства
міжнародна маркетингова стратегiя
підприємства
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Імнадзе І.Н. Маркетингові аспекти міжнародної діяльності підприємства / І.Н. Імнадзе // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 23 - 24
Короткий огляд (реферат): Досліджено, що в ході втілення міжнародної експансії підприємству необхідно відкрити цільові ринки, а також встановити найбільш ефективні методи виходу на зовнішній ринок.
Исследовано, что в ходе воплощения международной экспансии предприятию необходимо открыть целевые рынки, а также установить наиболее эффективные методы выхода на внешний рынок.
It has been proved that during the realization of international expansion the company needs to open the target markets, as well as to determine the most effective methods to enter the foreign market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3874
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.