Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3954
Title: НАПРЯМ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Погрібняк А. О.
Keywords: маркетинг
дослідження
вдосконалення
підприємство
стимулювання збуту
ринок
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Погрібняк А.О. Напрям удосконалення маркетингових досліджень на підприємстві / А.О. Погрібняк // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 135 - 137
Abstract: Розглянуто поняття "маркетингові дослідження", визначено загальні недоліки в організації маркетингової діяльності. Проаналізовано узагальнення особливостей організації маркетингових досліджень та розвиток пропозицій щодо вдосконалення проведення маркетингових досліджень.
Рассмотрено понятие "маркетинговые исследования", определены общие недостатки в организации маркетинговой деятельности. Проанализированы обобщения особенностей организации маркетинговых исследований и развитие предложений по совершенствованию проведения маркетинговых исследований.
The paper studies the concept of marketing research, defines common drawbacks in the organization of marketing activities. The generalizations of the characteristics of organizing marketing research and the development of proposals on improving marketing researches, have been analysed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3954
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.