Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3954
Назва: НАПРЯМ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Погрібняк А. О.
Теми: маркетинг
дослідження
вдосконалення
підприємство
стимулювання збуту
ринок
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Погрібняк А.О. Напрям удосконалення маркетингових досліджень на підприємстві / А.О. Погрібняк // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 135 - 137
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття "маркетингові дослідження", визначено загальні недоліки в організації маркетингової діяльності. Проаналізовано узагальнення особливостей організації маркетингових досліджень та розвиток пропозицій щодо вдосконалення проведення маркетингових досліджень.
Рассмотрено понятие "маркетинговые исследования", определены общие недостатки в организации маркетинговой деятельности. Проанализированы обобщения особенностей организации маркетинговых исследований и развитие предложений по совершенствованию проведения маркетинговых исследований.
The paper studies the concept of marketing research, defines common drawbacks in the organization of marketing activities. The generalizations of the characteristics of organizing marketing research and the development of proposals on improving marketing researches, have been analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3954
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.