Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4162
Назва: Організація маркетингових досліджень на ринках інтелектуальної власності
Інші назви: Организация маркетинговых исследований на рынках интеллектуальной собственности
Organization of marketing research on the markets of intellectual property
Автори: Ріпка Д. О.
Репка Д. А.
Ripka D. O.
Теми: інтелектуальна власність
маркетингові дослідження
потенційний ринок
економічний ефект.
интеллектуальная собственность
маркетинговые исследования
потенциальный рынок
экономический эффект
intellectual property
marketing research
potential market
economic effect
Дата публікації: 2011
Видавництво: ВД "ИНЖЕК"
Бібліографічний опис: Ріпка Д. О. Організація маркетингових досліджень на ринках інтелектуальної власності / Д. О. Ріпка // Бізнес-інформ. - 2011. - № 11. – С. 174 – 175.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто особливості маркетингу на ринках інтелектуальної власності, запропоновано послідовність реалізації маркетингових досліджень з метою визначення пріоритетного напряму використання об’єкта інтелектуальної власності.
В статье рассмотрены особенности маркетинга на рынках интеллектуальной собственности, предложена последовательность реализации маркетинговых исследований с целью определения приоритетного направления использования объекта интеллектуальной собственности.
Marketing features on the markets of intellectual property are considered in the article, the sequence of marketing researches realization with the purpose of determination of priority direction of the use of intellectual property object is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4162
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.