Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4238
Назва: СЛЕНГ ЯК МОВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОГО МІФУ
Автори: Худокормова А. О.
Теми: сленг
молодь
реклама
експресивність
лексика
ЗМІ
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Худокормова А. О. Сленг як мовний засіб формування рекламного міфу / А. О. Худокормова // Управління розвитком. - 2013. - № 15. - С. 30-32.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості функціонування сленгу та проблематику його вживання в рекламних текстах. Визначено ступінь доречності вживання молодіжної лексики в різних ситуаціях за допомогою прикладів уживання сленгу в рекламі.
Рассмотрены особенности функционирования сленга и проблематика его употребления в рекламных текстах. Определена степень уместности употребления молодеж¬ной лексики в различных ситуациях с помощью примеров употребления сленга в рекламе.
The paper discusses the features of slang functioning and the problems of its use in advertising texts. By the examples of slang usage in advertising the degree of relevance of youth vocabulary usage in different situations has been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4238
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.