Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4252
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтрупинська Н. В.-
dc.contributor.authorСтрупинская Н. В.-
dc.contributor.authorStrupynska N. V.-
dc.date.accessioned2013-11-07T11:36:41Z-
dc.date.available2013-11-07T11:36:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСтрупинська Н. В. Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності / Н. В. Струпинська //Стратегії інноваційної економіки України: проблеми, перспективи, теоретико-методологічний аспект: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 16-17 грудня 2011 р.). – Київ: Київський науковий економічний центр, 2011. - Ч.I. – С. 104-105en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4252-
dc.description.abstractУ тезах окреслено головні проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності; для оцінки ефективності маркетингової діяльності пропонується використовувати категорію результативності – ступінь досягнення запланованих результатів.en_US
dc.description.abstractВ тезисах выделены главные проблемы определения эффективности маркетинговой деятельности, для оценки эффективности маркетинговой деятельности предлагается использовать категорию результативности – степень достижения запланированных результатов.en_US
dc.description.abstractThe main problems of the evaluating of marketing activity efficiency are identified in the thesis; for evaluating marketing activity efficiency is proposed to use the category of effectiveness – the degree of the achievement of prospected results.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherКиївський науковий економічний центрen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectрезультативністьen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectрезультативностьen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjecteffectivenessen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.titleПроблеми визначення ефективності маркетингової діяльностіen_US
dc.title.alternativeПроблемы определения эффективности маркетинговой деятельностиen_US
dc.title.alternativeProblems of the evaluating of marketing activity efficiencyen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.