Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4252
Назва: Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності
Інші назви: Проблемы определения эффективности маркетинговой деятельности
Problems of the evaluating of marketing activity efficiency
Автори: Струпинська Н. В.
Струпинская Н. В.
Strupynska N. V.
Теми: ефективність
результативність
маркетингова діяльність
эффективность
результативность
маркетинговая деятельность
efficiency
effectiveness
marketing activity
Дата публікації: 2011
Видавництво: Київський науковий економічний центр
Бібліографічний опис: Струпинська Н. В. Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності / Н. В. Струпинська //Стратегії інноваційної економіки України: проблеми, перспективи, теоретико-методологічний аспект: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 16-17 грудня 2011 р.). – Київ: Київський науковий економічний центр, 2011. - Ч.I. – С. 104-105
Короткий огляд (реферат): У тезах окреслено головні проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності; для оцінки ефективності маркетингової діяльності пропонується використовувати категорію результативності – ступінь досягнення запланованих результатів.
В тезисах выделены главные проблемы определения эффективности маркетинговой деятельности, для оценки эффективности маркетинговой деятельности предлагается использовать категорию результативности – степень достижения запланированных результатов.
The main problems of the evaluating of marketing activity efficiency are identified in the thesis; for evaluating marketing activity efficiency is proposed to use the category of effectiveness – the degree of the achievement of prospected results.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4252
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.