Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4257
Назва: Сучасні напрямки розвитку маркетингу
Інші назви: Современные направления развития маркетинга
Modern lines of the development of marketing
Автори: Струпинська Н. В.
Струпинская Н. В.
Strupynska N. V.
Теми: тенденції розвитку
соціально-етичний маркетинг
холістичний маркетинг
CRM-системи
латеральний маркетинг
тенденции развития
социально-этический маркетинг
холистический маркетинг
CRM-системы
латеральный маркетинг
trends
social ethical marketing
holistic marketing
CRM-systems
lateral marketing
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Струпинська Н. В. Сучасні напрямки розвитку маркетингу / Н. В. Струпинська // Збірник наукових праць по матеріалам міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Перспективні інновації в науці, освіті, виробництві й транспорті 2011», 21-30 червня 2011. – Одеса, 2011. –Т. 7: Менеджмент і маркетинг. – С. 46-48
Короткий огляд (реферат): Досліджено сучасні напрямки розвитку маркетингу. Розглянуто основні тенденції в розвитку сучасного маркетингу.
Исследованы современные направления развития маркетинга. Рассмотрены основные тенденции в развитии современного маркетинга.
The modern lines of the marketing development have been explored. The main trends in modern marketing have been considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4257
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Струпинська Н. В. Сучасні напрямки розвитку маркетингу_тези.pdf208,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.